Warunki gwarancji na pompy ciepła, kotły gazowe, klimatyzatory i akcesoria marki Beretta.

Gwarancja producenta zapewnia ochronę przed wadami produkcyjnymi i awariami w określonym okresie. Jeśli w okresie gwarancyjnym pojawią się jakiekolwiek problemy z Twoją pompą ciepła, kotłem gazowym lub klimatyzatorem objętymi gwarancją, bezpłatnie naprawimy lub wymienimy wadliwe części lub całe urządzenie.

Aby mieć pewność, że gwarancja pozostanie ważna, istotne jest przestrzeganie wytycznych i zaleceń dotyczących instalacji, użytkowania i konserwacji. Aby utrzymać sprzęt w dobrym stanie i zapobiec utracie gwarancji konieczne jest regularne serwisowanie i konserwacja przez wykwalifikowanych specjalistów – Autoryzowanych Serwisantów marki Beretta.

Należy również pamiętać, że pompy ciepła i kotły gazowe wymagają rejestracji produktu w terminie 6 miesięcy od daty zakupu, aby aktywować ochronę.

Maksymalny okres gwarancji wynosi:

do 8 lat* kotły: MySMART X; Exclusive Evo-X * w przypadku montażu urządzenia przez Autoryzowany Serwis
5 lat pompy ciepła: Hydro Unit M; Exclusive Agile; kotły gazowe: Mynute Evo-X; Ciao X; Mynute Boiler Green; Exclusive Boiler Green
3 lata klimatyzatory Breva

KONTAKT Z NAMI

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!

Pan ze słuchawką

    Załącz zdjęcie karty gwarancyjnej
    Krzyżyk Zgłoszenie wykonania przeglądu obsługowego/pogwarancyjnego należy kierować bezpośrednio do swojego Serwisanta, który uruchamiał lub wykonywał poprzedni przegląd Państwa urządzenia jest najkrótszą drogą rozpatrzenia sprawy.

    W przypadku zgłoszenia poprzez formularz, weryfikacja może potrwać do 7 dni roboczych.
    Krzyżyk Gwarancja urządzenia obowiązuje, jeżeli są spełnione warunki gwarancji jakości zawarte w Karcie gwarancyjnej urządzenia.
    Załącz zdjęcie karty gwarancyjnej
    Krzyżyk Rejestracji urządzenia dokonuje się poprzez stronę: https://beretta.pl/rejestracja-urzadzen/,

    Nie ma możliwości rejestracji przez ten formularz, służy on tylko do zgłoszenia problemu w przypadku rejestracji przez w/w.
    Krzyżyk Zgłoszenie awarii bezpośrednio do swojego Serwisanta, który uruchamiał lub wykonywał przegląd Państwa urządzenia jest najkrótszą drogą rozpatrzenia sprawy, w przypadku zgłoszenia poprzez formularz, weryfikacja może potrwać do 5 dni roboczych.
    Załącz zdjęcie karty gwarancyjnej


    Dane kontaktowe


    Zapoznałem się z klauzulą informacyjną
    Strzałka w prawo
    Kilka różnych kształtów.
    Porównanie
    Dodano produkt do porównania. Produkt został zastąpiony. Produkt został usunięty. Masz już 3 produkty w porównaniu.
    Przy dodawaniu następnego będziesz mógł wybrać, który z obecnie wybranych zastąpić.
    Liczba produktów w porównywarce 0 Przejdź do porównywarki

    Wybierz model, który chcesz dodać do porównania.